Studeren aan Monash University

27 januari 2015 - Heerhugowaard, Nederland

Hoi!

Op 8 februari vertrek ik voor een half jaar naar Australië om daar te gaan studeren aan Monash University in Melbourne.

Dit is natuurlijk allemaal erg spannend en om jullie op de hoogte te houden van wat ik allemaal meemaak, houd ik een blog bij op deze site.

Voor nu is er nog niet heel veel te vertellen. Ik ben vooral aan het nadenken over wat je allemaal moet meenemen als je een half jaar weggaat en maar 23 kilo mee mag nemen.... een hele opgave als je het mij vraagt.

Ik denk dat ik mijn volgende blog vanuit Australië schrijf, super spannend!

Tot de volgende keer!

Liefs Tessa

1. Reislogger:
    1 december 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Erik Gevaert:
    27 januari 2015
    Lieve Tessa,
    We wensen je heel veel succes met je studie. En zullen je heel erg missen het komend half jaar.

Liefs pappa
  3. Philip Gevaert:
    6 februari 2015
    Zo schrijf je "klein lief ding van opa" en zo vertrek je voor een half jaar Melbourne. Ik hoef je natuurlijk niet te vertellen dat we je zullen missen. Maar ook die tijd zal voorbij gaan. Ik wens je veel plezier en ook veel succes met je studie. Je zult veel nieuwe ervaringen opdoen. En die ervaringen zullen we gretig lezen in je nieuwe reislogger. Heel veel liefs van Philip en Els
  4. Philip Gevaert:
    6 februari 2015
    Lieve Tessa, zo zeg je "klein lief ding van opa"en zo ga je voor een half jaar naar Melbourne. Ik hoef je niet te vertellen dat we je zullen missen. We wensen je heel veel plezier en vreugde met je studie maar natuurlijk ook met alle nieuwe ervaringen die je op zult doen.
  5. Philip Gevaert:
    9 februari 2015
    Dag lieve Tessa, je bent nu toch al zo'n vierentwintig uur onderweg. Je zult dit pas lezen als je op de plaats van bestemming bent denk ik. De hele dag zijn we in gedachten bij jou geweest. Ik denk dat je nu wel in Melbourne geland bent. Je komt in een totaal nieuwe omgeving. Je komt in kontakt met totaal nieuwe mensen. Wij, oma en ik weten dat je daar tegenop gewassen bent. Doe je best en wij wensen je veel succes en studieplezier. Laat gauw van je horen want wij zijn niet alleen nieuwsgierig maar wij houden ook veel van je. Philip en Els.