off we go!

9 februari 2015 - Melbourne, Australië

Hoi Allemaal,

Op zondag ochtend moest ik om kwart voor 8 op Schiphol zijn. Na het inchecken van de bagage en het afscheidnemen van iedereen kon de reis echt gaan beginnen. De eerste vlucht ging naar Abu Dhabi en verliep voorspoedig, lekker filmpjes gekeken en spelletjes gedaan en voor we het wisten waren er 6 uur om en waren we op Abu Dhabi Airport.

Abu Dhabi airport lijkt overigens meer een luxe winkelcentrum dan een luchthaven maar ik kon me inhouden haha, alles was veel te duur en we hadden niet veel tijd om over te stappen dus zijn we gelijk naar de gate gegaan. Hier werd onze handbagage grondig doorzocht maar we hadden geen verboden goederen bij ons dus geen probleem.

Over de vlucht van Abu Dhabi naar Melbourne kan ik niet zo veel vertellen behalve dan dat het heeeeel lang duurde en dat het een krapper vliegtuig was dan het eerste, dus echt slapen is er ook niet van gekomen.

Eenmaal in Melbourne waren we wel een beetje bang voor de douane omdat we op tv hadden gezien hoe dat allemaal gaat in Australië maar het viel alles mee en we konden zo doorlopen. De familie van Anne stond al op ons te wachten, en bij hun verblijven we nu.

Tot de volgende keer!

Liefs Tessa

1. Marloes:
    9 februari 2015
    Lekker om te lezen dat je er veilig bent aangekomen!!! Veel plezier!!!

x
  2. Philip Gevaert:
    9 februari 2015
    Lieve Tessa, wat heb je een leuk verhaal geschreven. We zijn er echt blij mee. We zijn ook heel erg blij dat je goed in Melbourne aangekomen bent. Fijn dat de familie van Anne al op jullie stond te wachten. Als we dat zo lezen was het een lange vermoeiende reis. Rust dus maar lekker uit. Je zult wel heel veel nieuwe indrukken op doen en daar zijn we natuurlijk vreselijk nieuwsgierig naar en dus kijken we nu al weer uit naar je volgende verslag. Doe je reisgenoot Anne maar ook zeker haar familie waar jullie nu verblijven de groeten van ons. Ook wij zijn hun dankbaar dat ze jou (jullie) zo goed opgevangen hebben. Liefs van Els en Philip.
  3. Jolanda de Jonge:
    9 februari 2015
    Hoi Tessa, fijn te horen dat je veilig bent aangekomen. Nu lekker even uitrusten.
  4. Maria van Schagen:
    9 februari 2015
    fijn om te horen Tessa dat je veilig bent as gekomen en wat een leuk verhaal.
    Succes en hou ons op de hoogte
  5. Danielle:
    Hè Tessa
    Zat net aan je te denken. Wat fijn om wat van je te horen! Leuk op deze manier zeg.
    Heel veel plezier daar.
    Dikke knuffel Daan
  6. Mindy:
    9 februari 2015
    Fijn dat je veilig bent aangekomen! Ik had je moeder al een berichtje gestuurd haha. Veel plezier en geniet lekker van het zonnetje voordat je colleges beginnen! ☀️ X
  7. Linda:
    9 februari 2015
    Ik lag vanacht aan je te denken. Ben blij dat je weer met beide benen bij de grond staat. Heeel veel succes in Australië.
  8. Susan Hulsbergen:
    10 februari 2015
    Hallo Tessa, van je opa en oma hoorde ik van je avontuur. Geniet ervan meisje! Heel veel plezier. Liefs van tante Suus.